Horgolt színes virág

14:15

Ez a virág minta, amit most megmutatok nektek, azoknak fog kedvezni, aki az őszbe is szeretnének egy kis tavaszt vagy nyarat csempészni.

A virág aranyos dekoráció lesz a mi konyhánkban, ahol a függönyön már több társa is díszeleg.
Kettőt el is készítettem ebből a fajta mintából. Egy képet találtam róla korábban a Pinteresten, és ma este szerettem volna még mutatni valami nagyon egyszerű mintát.

1.sor.: varázshurokba készítünk 12 1rhpt, majd összehúzzuk a hurkot, és kapcsoljuk a mintát.
2.sor.: mindenhová kerül 2-2 1rhp. (24)
3.sor.: 2 lsz-et magasítunk az első szirom elkészítésnél (de csak itt szükséges!), majd ugyanabba a szembe horgolunk még 6 1rhp-t. Átugorjuk a következő szemet, és horgolunk 1 rp-t. Ismét átugrunk egy szemet, és csinálunk a következőbe 7 1rhp-t... és így tovább. A végén hat sziromnak kell lennie.

Szerintem ez a minta attól szép, hogy minden sor más-más színnel van készítve.
A virágokat hármas horgolótűvel készítettem.

Eredeti minta rajza a Pinterestről
Ha van kedvetek, iratkozzatok fel jobb oldalon a vándorok közé, hogy kapjátok mindig az új bejegyzéseket, vagy kövessétek a facebook oldalt!






Sok sikert hozzá! És szép napot nektek! :)


Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés