Horgolt kosár pólófonalból

8:11

Már régóta szemeztem a pólófonallal, de elég hülye szokásom, hogy minden ruhámat gondosan őrizgetem, még azokat is, amiket kinőttem, vagy már rég szét vannak hordva. Így nem tudtam miből elkészíteni a pólófonalamat. Azonban Blanch horgolmánya mellett már tényleg nem tudtam elmenni. Találtam két szürke pólót anyánál (naná hogy nem magamnál xD) és feláldoztam egy régi rózsaszín pólóruhámat. Azokból megcsináltam három gombolyagnyi fonalat.

Ha még nem készítettetek pólófonalat, íme egy nagyon jó videó, ami egyszerűen mutatja be azt: 

Én hatos horgolótűvel horgoltam, annál kisebbel nem igazán érdemes dolgozni
szerintem.
A kosár egyráhajtásos pálcákból készült végig. Majd az utolsó sor rövidpálákból. A kosár alapja egy körlap. Addig kell szaporítani, amíg el nem érjük a kívánt szélességet, majd ugyanannyi szemet kell folyamatosan horgolni olyan magasságig, ameddig szeretnénk.

Sok szerencsét hozzá!


Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés