Egy horgolt sál történet

5:02

Emlékeztek még a yorkie kiskutyára, amit nem túl régen készítettem? Először nem abból a fonalból szerettem volna,amiből végül lett, hanem egy erősebb, rozsdabarna árnyalatból. Meg is vettem két gombolyag fonalat, de miután dupla szállal elkezdtem horgolni, láttam, hogy túl vékony még így is, kicsi lesz a kutyus, ezért ezt a fonalat félre is tettem.
Azóta csak kerülgettem, vártam, hogy megszálljon az ihlet, és két hete végre rám talált. 
Sálat kezdtem el horgolni belőle. nagyon egyszerűt akartam, így csak egyráhajtásos pálcákból készítettem, majd miután meg lett a kellő hosszúsága, körbehorgoltam rövidpálcákkal. Nem volt nagyon akció dús a horgolás folyamata, de mindenképpen jó kikapcsolás volt számomra múlt héten. Tegnap pedig végre volt időm befejezni, mivel a karácsonyi ,,megrendelést" elkészítettem teljesen. 

A sál abszolút őszi lett, egyrészt a színe, másrészt sál-mivolta kapcsán. Legközelebb azonban vastagabb fonalat fogok használni, mert borzasztóan fázós vagyok, így sosem elég a vastag holmikból.

Próbáljátok ki, ha kedvet kaptatok hozzá!
Keressetek meg facebook-on, vagy iratkozzatok fel ide, jobb oldalra a ,,vándorok" közé!

Szép napot!

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés