Horgolt Mikulás-csizma

4:36

Aki követ engem itt facebook-on, az már biztosan látta, hogy elkészítettem az első videómat. Egy horgolt Mikulás-csizmát készítek el benne, ami tökéletes ajándékkísérő vagy karácsonyi dekoráció lehet.
A videó három részben került fel youtube-ra, mert még nem tudom maradéktalanul tökéletesen használni, de már igyekszem felfedezni a rejtélyeit. :D
1.sor.: 10 lsz készítése
2.sor.: 2 lsz magasítás, és a tűtől lévő harmadik szembe horgolunk még egy 1rhp-t, így az első lsz-hez két 1rhp fog tartozni. A következő szemekbe is kerül 1-1 1rhp, de az utolsó szembe 3 1rhp kerüljön! (13)
3.sor.: 1-1 1rhp (13)
4.sor.: 1-1 2rhp (13)
5.sor.: 7 1rhp a következő 7 szembe, aztán fordítjuk a mintát! (7)
6.sor.: 1-1 1rhp (7)
7.sor.:1-1 1rhp (7)
Elvágjuk a fonalat, és bekötjük a fehéret.

8.sor.:2lsz magasítás, és ugyanabba a szembe jön még 3 1rhp (tehát az első szemhez 4 1rhp tartozik.) Minden további szembe kerül 1-1 1rhp, az utolsóba pedig 4 1rhp. (13)
9.sor.: mindenhová kerül 1-1 félpálca (13)

Akasztót is érdemes készíteni, de persze nem kötelező. Én összefogtam a fehér és a másik színű fonalat, és 20 lsz-et készítettem belőle.

                                                          1.rész

                                                            2.rész

                                                          3.rész

Sok sikert hozzá! :)

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés