Horgolt nyári virág

15:05

Ma bemutatok egy virágot, amit fonal vastagságtól függően több dologra is felhasználhattok. Szerintem ha sima hímzőfonalat használtok, akkor fülbevaló, ha horgolófonalat, akkor akár poháralátét, vagy kitűző is válhat belőle.
A mintát egy angol nyelvű oldalon találtam, ahol kifejezetten fülbevalónak készítették el, szerintem nagyon szép, bár az enyém kicsit még kacska. dehát az első mindenből ilyen kis esetlen :)

Na szóval a minta:

1.sor.: Varázshurokba készítettem 3 lsz-et, ami az első 1rhp-t helyettesítette, majd még 11 1rhp-t horgoltam. Összehúztam a hurkot, és körré kapcsoltam a szemeket. (12 1rhp). Ezt követően elvágtam a cérnát, és bekötöttem egy újabb színt.
2.sor.: Mindenhová 2 rp-t horgoltam. (24 rp) Ismét színt váltottam.
3.sor.: *2 rp, majd 1 rp a következőbe*. ezt ismételtem végig. Ismét új színnel érdemes folytatni, mert akkor lesz szép nyári.
4.sor.: Már csak a szirmok elkészítése maradt hátra. * 2 lsz, majd a következő két szembe 1-1 1rhp, majd ismét 2 lsz, és a következő szembe bekapcsoljuk.* Kész is az első szirom, ezt kell végig folytatni. A végén 12 szirmot kaptam.

 





Sok sikert hozzá:
Viki

You Might Also Like

2 megjegyzés