Csiga vol.2.

9:56

 Miután a kedvenc horgolós csoportomban szemet szúrtak a kis lap csigát, én is kerestem magamnak egy fajtát...

1.sor.: varázshurokba 16 félpálca
2.sor.: 1-1 rp (16)
3.sor.: 2-2 1rhp (32)
4.sor: 9 vagy 13 szemen keresztül 2-2 rp, attól függ, mekkora testet szeretnétek a csigának, majd 4 1rhp ugyanoda, ez lesz a fej. A szarvakat is itt kell elkészíteni, én 5 lsz-et horgoltam, és az utolsó előttibe öltöttem le az első rp-t, majd még három szembe ugyanígy 1-1 rp került.
A fej mögött kúszószemmel megyünk a sor elejére, majd minden szembe 1-1 rp. A végéhez érve még horgolunk 5 szemet, majd az utolsó előttibe horgolunk 1 rp-t, és a többibe is. A mintához érve a kis test felső pálcájához kapcsolunk, és már készen is van. :)

Szerinte szebb, ha színes. És a zöld, az kicsit másképp készült, mint a többi, de gondoltam ő is a csiga-csapathoz tartozik. :)

Sok sikert!

Viki

You Might Also Like

1 megjegyzés