Visszatértem

8:54

Tudom, tudom... Nézhettek rám szemrehányóan, valóban elhanyagoltam mostanában a blogot, de képzeljétek: beköltöztem Debrecenbe, így az elmúlt heteim és hónapjaim a nagy változásokról szóltak. De higgyétek el, nem felejtkeztem meg rólatok, épp úgy, ahogyan a horgolásról sem. Készültek szebbnél-szebb fonalakból babaholmik, Star Wars figurák, rénszarvas, babák, meg miegymás. Aki követ Facebook-on, láthatja is ezeket egy-egy fotó erejéig, de igyekszem, hogy most, végre nyugalomban újra készülök nektek bejegyzésekkel, de legalábbis tippekkel mindenképpen. 
Most egy hosszú továbbképzés után összeállítottam nektek a mostani kedvenc meghorgolnivalóimat, amiket valószínűleg az elkövetkező hetek elnyúló éjszakáiban fogok megvalósítani.
Nem titok, hogy rajongok a Pinterest-ért, mindenkinek csak ajánlani tudom, hiszen csodaszép, és nagyszerű inspirációkat találhatunk profi és kezdő alkotóktól.

Ingyenes minta : ITT

podkins:    Harry Potter Amigurumi  — so cute and round!  Source: Little Yuzu:
A hétvégén igazi, hosszú Harry Potter maratont tartottunk L.-lel, így most már az új otthonunkban is kötelező lennie egy ilyen édes kis varázslónak. :)

Donut Rattle 5 by Jaravee, via Flickr:
Nagyon szeretem ezeket a bababarát holmikat, mert amellett, hogy szép játékok, még elkészíteni is igazi öröm őket.

Вязаный мишка:
Maciból pedig mind tudjuk, hogy sosem elég...

Pinocchio· Amigurumi crochet doll plush by www.BramaCrochet.com:
Pinokkió és az összes mesefigura elférne a polcomon azt hiszem. ^^
This is one crochet project that will make a big splash with the elementary-school set. Download a printable pattern and get started on yours today. #etsy #DIY:
Bár már sétálunk ki a télből, tavasszal és hűvös nyári estéken el tudnám képzelni, hogy ilyenben olvasgassak.

crochet doll amigurumi ballet ༺✿ƬⱤღ✿༻:
Rajongok ezekért a babákért.

Legyen szép estétek! Ígérem, hamarosan újból jelentkezem!

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés