A Gombolydából...

6:58

Az elmúlt egy-két hét nyűgössége után végre ismét azt érzem, hogy energikus vagyok, és egyszerre millió meg egy dolgot csinálnék. Az agyam persze a munkában is pörög. Ma hamarabb elszabadultam a szerkesztőségből, és néhány utcával arrébb betértem a Gombolydába. Mióta Debrecenben dolgozok, tanulok (most már élek is), időről-időre felkeresem az üzletet, mert nagyon kedvelem. Széles választékuk, és remek eladóik vannak, így az ember horgolnivágyó lánya szívesen vásárolgat mindenfélét. (Még olyat is, amire nincs szükség... lásd az én gyakori esetemet!)
Így végül nyolc gombolyag meseszép színű fonallal, egy kettes horgolótűvel, egy doboz szemjelölővel és néhány biztonsági szemmel blattyogtam ki a villamosomhoz. Idehaza pedig alaposabban megcsodáltam, megszagolgattam őket, és alig várom, hogy elkezdjem felhasználni őket. Néhány ötletem mindig van, tudjátok... ;)

És amit vettem:


Tudom, hogy mindkét fajta fonal nagyon népszerű, de még nem próbáltam őket eddig valamiért. Az olcsóbb kategóriába sorolhatóak, és csudajó a tapintásuk, a színeik között pedig megtalálhatóak a nagyon élénk és a finomabb pasztell színek is.


Bevallom őszintén, egy Tulip tűvel szemeztem, de mivel véges a pénztárcám, így az olcsóbbnál maradtam.

Jó, jó, szemjelölőre már tényleg nem volt szükségem, mert eddig is megoldottam a gemkapcsokkal, de nem volt szívem otthagyni, hiszen olyan gyönyörűek. 

Legyen szép napotok!

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés