Amit a közeljövőben szeretnék meghorgolni

13:35



Néhány horgoltságot már kiszemeltem az elmúlt hetekben, de mivel egyelőre nagyon el vagyok havazva, -még ha nem is szó szerint (ha-ha-ha)- ezért még nem tudtam hozzájuk fogni. Azonban össze is állítottam egy kis listát, amiben az eddigi kedvenceim szerepelnek. 
Figyelem: A számok nem az ,,imádat-sorrendemet" tükrözik. :D



1. Sheldon, az Agymenők című sorozatból. Sheldon egy zseni, aki érti a kvantumfizikát, az életet azonban nem. :D


Forrás: pinterest


2. Mostanában nagyon odavagyok a szarvasokért, így nem is csoda, hogy ez a kék ,,példány" az egyik nagy kedvencem.

Forrás:itt

3. Angyalka arany szélekkel. Szerintem az idei év karácsonyi díszeinek egyik legszebbje.

Forrás: weheartit
4. Pici Winnie the Pooh ,,szereplők", akikért a felnőttek is valóban rajonganak.


Winnie the Pooh and Friends. Crochet pattern for Pooh but not the others
Forrás: itt
5. Amikor az eredetiség minden szemben meglátszik.
Flickr feed with lots of crocheted critters for inspiration
Forrás: itt
6. Laylala-t imádom. Már az egyik figurája félig el is készült, és a kosaramban várja, hogy befejezzem.

lalylala crochet patterns in 2013 | www.lalylala.com #crochetdesigner #amigurumi
Forrás: itt




Nektek melyik tetszik a legjobban?

Szép napot!

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés