Horgolt masnis nyaklánc

11:43

Biztos nem én vagyok az egyetlen, aki imádja a masnikat. Ez a kis apró bármit képes feldobni. Legyen az egy blúz, egy nadrág, egy hajcsat, vagy éppen egy unalmas sapka.
Nem túl régen a Horgolmány Facebook oldalán egy játék keretében masnis nyakláncot lehetett nyerni. A jövőbeli sógornőmnek pedig szerencsére megtetszett, így ma készítettem neki kettőt.
Az egyik Catania-ból, a másik pedig valami Catania-szerű fonalból készült.
Ti is készítsétek el bátran, ha megtetszett. :)

LEÍRÁS

1.sor.: 40 lsz-et gyűrűvé kapcsolunk, majd minden szembe készítünk 1-1 félpálcát
2-6.sor.: mindenhová 1-1 félpálcát készítünk

Ha ez meg van, akkor egy téglalapot kapunk. Ekkor levágunk úgy 20-30 cm fonalat, és középen áttekerjük a mintán, míg masni formát nem kapunk.
ezután már csak a ,,lánc" része maradt hátra, amit láncszemsorból készítünk el. Úgy 80-90 lsz esetén már egész szépen esik, ha felvesszük.

Bevallom nektek, én nagyon szeretem ezt a kis láncot, és biztosan fogok még belőle készíteni más színből is.



Ha tetszik az oldal, keressétek meg a Facebook oldalt, vagy jobb oldalon iratkozzatok fel, hogy ne maradjatok le egy új leírásról sem. :)

Szép napot, és jó ,,őszi" horgolást!

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés