Horgolt varázshurkos nyuszi

6:36

A Ravelry a barátunk. Mondtam már ezt néhányszor, de mikor ilyen gyöngyszemekre bukkan az ember, akkor azért még elmondja egyszer-kétszer. Így voltam ezzel, mikor ennek a nyuszinak az ingyenes mintáját megtaláltam. Készítettem is rögtön kettőt, mert hát párban szép az élet. :) Link: http://www.ravelry.com/patterns/library/quick-easter-bunny-applique


De akinek nincs türelme végignézni, annak itt van szöveggel is. :)

1.sor.: varázshurokba készítünk 12 1rhp-t
2.sor.: mindenhová 2-2 félpálca (24)
3.sor.: 3 lsz magasítás, maj ugyanide 3 darab 2rhp, és 1 1rhp. Ez a fej.
4.sor.: most jön az első fül. 8 lsz-et horgolunk, és a tűtől lévő másodikba készítünk 1 rp-t, a következőbe 1 félpálcát majd az azt követő 4 szembe 1-1 1rhp-t. Az utolsó szembe jön egy félpálca. A fület oda rögzítjük, abba a szembe, ahol a fej készült. A második fül is ugyanígy készül.

Most a tűtől lévő nyolcadik szembe elkúszunk kúszószemmel. Itt lesz a farkincája. Készítünk 2 lsz-et, valamint 3 félpálcát, és készen is van. A következő két szembe megint kúszót csinálunk, aztán készítünk 2 lsz-et magasításnak, és a következő 5 szembe jön 1-1 félpálca. Ez lesz a lába a nyuszinknak.
Ha valaki szeretne, varrjon neki bátra szemet, orrot és szájat.

És a húsvét közeledtével úgy gondoltam, csinálok egy videót, tehát fogadjátok szeretettel! Horgolásra fel!



Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés