Horgolt Kinder tojás-bagoly

9:32

Egy egész ládányi Kinder-tojásból származó játékunk van idehaza, de a sárga műanyagnak nem sok hasznát vettük... eddig!


Mert hogy találtam egy ötletet, miszerint bármilyen állatot rá lehet horgolni. Csak egy minimális horgolás-tudás kell hozzá, valamint fantázia. De ahogy ismerlek titeket, azzal nem lesz gond. :)

Készítettem egy saját mintát egy bagolyról, mert leírást sehol nem találtam. Magát a körbehorgolást bármilyen állatka elkészítéséhez használhatjátok, mert szerintem a tojás mérete nem változik. (a fonal vastagsága persze itt is számít, én Red Heart Baby-vel dolgoztam)

A horgolást a tojás nagyobbik felén kezdjük.
1.sor.: Varázshurokba horgolunk  6 rp-t.
2.sor.: mindenhová jön 2-2 rp
3.sor.: egy szembe 2 rp, a következőbe pedig 1 rp, tehát szaporítunk 18 szemre. Ez a tojás alját már betakarja.
4-10.sor.: 1-1 rp (18)

Elvágjuk a fonalat.

A kisebbik résznél folytatjuk. Ugyanúgy kezdjük mint az előbb.
1.sor.: Varázshurokba horgolunk  6 rp-t.
2.sor.: mindenhová jön 2-2 rp
3.sor.: egy szembe 2 rp, a következőbe pedig 1 rp, tehát szaporítunk 18 szemre. 
4-9.sor.: 1-1 rp (18)

Ha ez készen van, akkor ,,ráadjuk a tojásra a ruháját, és ahol a két műanyag rész érintkezik, ott négy szemet összehorgolunk kúszószemmel, így egyben lesz a horgolás is. 

Szárny: 2 lsz-et horgolunk. Az elsőbe kerül 2 rp, a másodikba pedig három. Így körbeérünk a szemeken, de mivel elölre értünk ismét az elsőhöz, oda még öltük 1 rp-t. 
Ezután így következik a rp száma: 2rp-1rp-1rp-2rp-1rp-1rp

Szem: Varázshurokba készült 5 rp.

A csőrét piros filcből vágtam ki, és ragasztópisztollyal erősítettem a fonalra. 
Ezután már csak a fülei maradtak hátra, valamint valami kis apróság, amit elrejthetünk a baglyos-tojás belsejében.
Én most egy szívet dugtam el benne. :)
Nincs más dolgunk ezek után, mint hogy elrakosgatjuk az összes sárga műanyag-tojást, aminek eddig semmi haszna nem volt, hiszen akár egy egész állatkertet is létre lehet hozni belőlük. :)

Remélem tetszik a leírás!  Sok sikert hozzá! Várom a képeket! :)

Viki


You Might Also Like

0 megjegyzés