A ,,sokoldalú" nagyi négyzetek... - crochet granny square

15:32

Korábban készítettem már nagyi négyzetekből egy táskát, amit azóta is örrömmel hurclászok magammal, valamint van egy párnám, ami egyetlen nagy nagyi négyzetből áll. Ez utóbbit nem én készítettem, hanem még azelőtt vettem, mielőtt megtanultam horgolni.
Most pedig a szemfülesek már láthatták a facebook-on, hogy egy díszpárnát igyekszem elkészíteni. Néhány négyzet már megvan, holnap pedig igyekszem befejezni a munkát.

Addig is összegyűjtöttem egy kis inspirációt nektek. :)

Leírás itt!

Számtalan módja van a négyzetek felhasználásának, például hasonló meleg pulóvert is készíthetünk belőle a hidegebb napokra. (etsy.com)



Talán lehetne ez a következő kiszemeltem. *.* Még több kép itt!


Egy hasonló ágytakaró minden álmom, de még nem mertem belevágni. Na majd most... Forrás: itt!


Két nagyi-négyzet, és kész is van a tűpárna, ami nekünk azért valljuk be, hogy elengedhetetlen.Itt


Lámpa-búra is készülhet nagyinégyzetekből. :) (etsy.com)

És egy kis tipp a négyzetek összevarrásához. Még több segítség itt!


Ha szeretnétek még több ötletetet, akkor klikkeljetek ide, ahol megtaláljátok a korábbi munkáimat is. :)

Ha tetszik a blog, akkor íratkozzatok fel a blogra, hogy kövessetek facebook-on!

Szép napot!

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés