Horgolt csillag - Crochet Star

10:59

Kérdésimre a kis csillag
Oly csodásan fölragyog;
Azt mondja, hogy minden álmod
S gondolatod én vagyok.
(Kisfaludy Atala)


A héten kitettem a Facebook oldalra egy képes leírást, egy csillagról. Halogattam, halogattam hogy elkészítsem, és most, mikor tanulnom kellene(!), belevágtam a ,,gyártásba". 
Igazi kis csodaként tartom számon, hogy a semmiből ilyen kedvesség jön létre. A képet a Pinterest-en találtam, így sajnos az alkotóját nem ismerem...


Megcsináltam az elkészítéséről egy videót is, nagyon egyszerű.
A videó:




A leírás: 

1.sor.: Varázshurokba 3 lsz magasítás, ami az első erp-t helyettesíti, majd még 14 erp. Így összesen 15 lesz. Összekapcsoljuk a mintát egy körré.

Csúcs: 6 lszet készítünk, majd a tűtől lévő 3. szembe lazán horgolunk 1 rp-t. A követekző szembe jön 1 félpálca, a követekzőbe egy erp, majd az utolsóba 1 2rhp. Számolunk három szemet a tűtől, és leöltjük bele a csúcsot kúszószemmel.

Ezt ismételjük meg még négyszer, és készen is van. :)
Ha tetszett, akkor iratkozzatok fel jobb oldalon a vándorok közé, vagy kövessetek Facebook-on.

Sok sikert hozzá!

Szép Napot!

Viki


You Might Also Like

0 megjegyzés