A kötés a porondon... Kötött bögremelegítő karácsonyra

9:51


,,Nem csak a karácsony adhat neked ajándékot. Nem csak a karácsonyfa alatt lehet csomag. Bármikor, bárhol rátalálhatsz."
(Csitáry-Hoch Tamás)


Természetesen a horgolás marad továbbra is a kedvencem, de a kötés gyorsan elorozta a második helyet nálam. Elég nehéz volt átállnom a két tűs megoldásra az egy helyett. A kampós, meg egyenes végekről csak nem is beszélve. De a sima öltés már megyeget. Nem túl gyorsan, de jobban, mint mikor elkezdtem.
Ma pedig volt egy kis szabadidőm, és maradék barna fonat felhasználva kötöttem egy téglalapot. Csak sima szemekből készült.
A díszítéshez szükségem volt még fehér fonalra, zöld és piros filcre, fehér hímzőfonalra, egy horgolótűre és egy kötőtűre, valamint két gombra. 
Mindenképpen szerettem volna karácsonyi ,,kiadást" csinálni ezért is választottam ezeket a levelek. (Egyébként ezeket hogy hívják, de tényleg?! :D)
A téglalapot fehér fonallal körbehorgoltam, hogy ,,havas" legyen.
És most a ,,születés" képekben:

Még a munka előtt...
Darabokban hevert az egész, és nem láttam, hogy mi lesz belőle xD


Készen :)


Remélem nektek is annyira teszik, mint nekem <3

Ha van egy kis kedvetek, mindenképpen próbáljátok ki a kötést is, megéri. :)
Kicsit más téma: Mint azt látjátok, megújult kicsit a blog kinézete, dinamikusabb lett. Várom a véleményeket, hogy egyszerű-e rajta eligazodni, vagy sem. Feliratkozhattok továbbra is jobb oldalon van fent egy fülecske legfelül, oda kell kattintani. :)

Szép napot!

Viki


You Might Also Like

0 megjegyzés