JÁTÉK II.

7:32

JÁTÉK!
Az őszre való tekintettel játékot indítok, amivel a képen látható szezonális horgolmányok kis csomagját lehet megnyerni!

Feladat: Küldeni nekem képet a legkedvesebb horgolmányotokról (az őszieket kimondottan nagy szeretettel fogadnám :))
A képeket mappába fogom rendezni, és a cél, hogy minél több like-ot összegyűjtsetek a saját a képetekre! A képeket üzenetben várom. Természetesen minél előbb külditek a képet, annál hamarabb lehet szavazni rá.
Sok sikert és jó horgolást!

A játék vége november 1. 19 óra


Facebookon megtaláltok itt.

Szép napot!

Viki




You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Szia! Én nagyon szívesen játszanék, ezek a kis horgolt csodák nagyon aranyosak, szívesen beépíteném egy ajtódíszbe! Az én legkedvesebb horgolmányom a sál, amit idén csináltam őszre :

    http://2.bp.blogspot.com/-mGZ1JoSh9sQ/UiSYBny3sCI/AAAAAAAAHBY/Vy0NEo0beuo/s400/sal.JPG

    azóta elég sűrűn hordom :)

    ezekből lett összerakva :

    http://4.bp.blogspot.com/-Ih4h6aqJwu4/Uh8_SjBdgXI/AAAAAAAAHA8/txFUV7mAUfU/s320/fot%C3%B3.JPG

    A játékot kitettem oldalsávba!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A képet megtalálod a facebook oldal fotói között a ,,Játék!" mappában. :) Örülök, hogy játszol, azt pedig külön köszönöm, hogy kitetted a játékot!! :))

      Törlés
  2. Nagyon szépek a munkáid, szeretek nálad időzni.
    Díjat kaptál, nézz be hozzám kérlek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, ez igazán meglepett! ^.^ :)

      Törlés
  3. Szia:)
    Köszi a játékot!

    Én sajnos nem tudok horgolni, de egy perc alatt megimádtam- kicsit aggrammatikus- a blogod. Zseniális!

    Puszi,

    Olcs

    szivarvanyszinpillango.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok, hogy latogatod a blogom. :) ezt az aggrammatikus dolgot nem ertem :D marmint hogy a blog aggramatikus?

      Törlés

Kövess Facebook-on