Horgolt pillangó néhány perc alatt

11:41

Igaz, hogy már javában tart a május, de a tavasz jellegzetességeiből sosem elég. Pillangók és virágok jöhetnek minden mennyiségben.
Ezúttal bemutatok nektek egy körülbelül 10 percet igénybe vevő horgolt pillangót és annak elkészítését.
Hímzőfonalat használtam, de a vastagabb kötőfonallal is nagyon szép.
Találtam egy képet, ami tartalmazza a leírást. A jelölések lefordítva:
Chain: láncszem
Slip stich: hamispálca
Single crochet: rövidpálca
Double crochet: egyráhajtásos pálca
Treble crochet: kétráhajtásos pálca
Picot: pikó
(A mintát Itt találtam.)

És íme az én pillangóim, amiket nagy örömmel mutogattam az ablakban anyukámnak, aki ráncba szedte a virágokat a kis kertben. Napi örömök, még a láz ellenére is. :)
Ha kérdésetek akad a képpel kapcsolatban, vagy még nem tudtok róla olvasni, akkor írjatok nekem, és szívesen segítek. :)
Sok sikert hozzá! És szép hosszú hétvégét nektek!

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés