Füst, baglyok, horgolás

6:43

 Babgulyás főtt a bográcsban, a szél hozta-vitte a füstöt, én pedig a kockás plédemen a fonalat fogyasztottam. Azt már minden bizonnyal észrevettétek, hogy igazi bagoly-mániás vagyok. Imádom az óriási szemüket. Tavaly még a házunktól nem messze lakott is egy, minden este hallani lehetett a hangját. Először kicsit ijesztő volt, hiszen egy ilyen gyönyörű állathoz igazán nem illik a rikácsolás.
Szóval mialatt főtt az ebéd a szabad ég alatt, gyártottam egy baglyot és egy teknősbékát. A virágokat még tegnap megcsináltam, de úgy gondoltam, hogy szebben látszik a színük napfényben. És tényleg!


Közben lassan megvan a 100 követő a Facebook-os oldalon, aminek nagyon örülök. Nem hittem, hogy ilyen gyorsan fogunk gyülekezni. A 100. követővel egy időben játszunk is egyet, ha van kedvetek, minden bizonnyal egy fülbevalóért. A színt természetesen ti választhatjátok, de amint észrevettem, többen is a kéket szeretnétek. Az igazat megvallva, nekem is az az egyik kedvencem.
Most ismét nagy keresőhadjáratban vagyok, bújom az angol oldalakat, hogy minél jobb tippeket, és mintákat tudjak összegyűjteni.
Ígérem, mostantól aktívabban fogom vinni a blogot is, mert már lesz rá időm így a tanév végén.
Addig is Like-oljátok a Horgolmány Facebook-os oldalát Itt , és mutassátok meg saját csodáitokat!

Szép, napsütéses napot kívánok nektek!

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés