Horgolt forróvizes palack

6:03

Hol volt hol nem volt, a tél kezdetén betévedtem a Müller drogériába, ahol névnapi ajándékként megleptem magam egy gyönyörű, piros forróvizes palackkal. Hetedhét országban nem volt olyan melegséget adó óriáspalack, mint az. Így boldogan vittem a kasszához, fejemben már ötletek sorakoztak, milyen ruhát horgolhatnék neki. A pénztárnál viszont kiderült, az akciós termék nem is volt akciós, de már sajnáltam otthagyni, így a táskámba került. Teltek-múltak a hetek, de szabadidő hiányában nem sikerült felöltöztetnem. Pucéran raktam jobbra-balra, és mi tagadást, tényleg jó szolgálatot tesz. Hosszú ideig melegen tartja a vizet, így a hidegebb napokon nagyon szeretem. 
Aztán ma, betegségem második hetében felkiáltottam:
-Országomat egy horgolt ruhácskáért!
Így elővettem Wooltex-től vásárolt pihe-puha rózsaszín fonalamat, és nekiláttam. 9-es csodatűmmel pillanatok alatt meghorgoltam rövidpálcákból. Azonban hogy kicsit feldobjam, szükség volt még valamire.

Törtem, törtem a fejem, végül piros fonallal körbehorgoltam a száját, és egy szívecskét ,,hímeztem" bele keresztszemekből. 
Így most már idehaza, az üveghegyen túl kincstáram egyik legékesebb darabja ez a forróvizes palack, és az ő puha ruhácskája. 
7 napon át tartó olvasásba és teázásba kezdtem...
Itt a vége, fuss el véle!


Remélem tetszett a mesém. :D A fonalról annyit, hogy 100% poliészter, és egy 100 grammos gombolyagon kb 120 méter található. A palackhoz nem is kellett egy egész, szóval még töröm a fejem, mire is tudnám használni. :)

Ha tetszett a leírás, kövessetek Facebook-on, vagy íiratkozzatok fel a rendszeres olvasók közé, hogy semmiről ne maradjatok le!

Puszi!

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés