Minyonos telefontartó

9:52

Nagyon tudok örülni, mikor valami olyat készítek, ami nagyon tetszik nektek. A tegnapi Facebook poszt alá pedig többen jeleztétek, hogy örülnétek a minyonos telefontartó mintájának, szóval íme... :)

Az én telefonom egy LG L65-ös, ami azt jelenti, hogy egy 12x6,5 cm nagyságú tokot készítettem. Ez néhány nagyobb készülékre is tökéletes a fonal rugalmassága miatt.


Amire szükség van:
-Ctanaia minőségű fonal: fekete, fehér, sárga, kék
-Hármas horgolótű
-Tű, cérna


Tok: (sárga+kék fonal)
KÉK
1.sor.: 27 lsz-et készítünk, ezt összekapcsoljuk
2-8.sor.: 1-1 rp végig
Én körkörösen horgoltam, hogy ne egyen feltűnő a sorok összekapcsolása.
SÁRGA
9-25.sor.: 1-1 rp végig
Ha ezzel megvagyunk, akkor a kék nyílást egyszerűen kúszószemmel összehorgoljuk a belsején. 

SZEMEK (fehér+fekete+szürke fonal)
FEKETE
1.sor.: 6 rp varázshurokba
FEHÉR
2.sor.: 2-2 rp mindenhová (12)
SZÜRKE
3.sor.: (2+1 rp) végig (18)
4.sor.: csak a belső hurokba készítünk 1-1 rp-t. (18)
5.sor.: (1+1 fogyasztás) végig (12)

SZÍJ (fekete)
22 lsz-be készítünk 1-1 rp-t

Ezután már csak a szájat kell felvarrnunk, valamint az alkatrészeket.  
Én már most imádom a kis tokot. Ha Ti is elkészítitek, küldjétek el nekem itt, vagy Facebook-on. :)

Szép napot!

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés