Pihe-puha fonalszállítmány

3:31

Néhány perce érkezett hozzám a futár, és meghozta a napok óta várva várt csomagot. 6 gombolyag fonalat rendeltem a Wooltex oldalról. Nem túl régen az utamba került az oldal, és csak nézegette, nézegettem a fonalak, egyszerűen nem tudtam ellenállni nekik. Egytől egyik mind gyönyörű, és az áruk is igazán pénztárcabarát volt. Biztos vagyok benne, hogy máskor is fogok rendelni, mert nem csalódtam, miután kibontottam a dobozt.
Nézzétek csak! ;)

Íme a ,,kis" csapat. Szebbnél szebbek, nem igaz?

A legeslegpuhább fonal a világon, amire nem is számítottam. Már alig várom, hogy valami pihe-puha dolgot varázsoljak belőlük. :)
A szivárvány színeiben pompázik ez a két óriásgombolyag. :)

És közelről láthatjátok, hogy szép vastag fonalak.

Már nagyon régóta birizgálja a fantáziámat a dekorfonal, szóval most fülig ér a szám. :) Már meg is vannak a tervek.

Ha valami szuperséges fonalra vágytok, nézzetek szét a Wooltexen. Ide kattintva elérhetitek: IDE

Szép napot, beléjük is döföm a tűmet! <3

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés