Arthúr, a macska

11:08

A héten amigurumi napot tartottunk a Horgolmány Facebook oldalán, és mivel egyre szebb és szebb dolgokkal találkoztam, kedvet kaptam, hogy én is elkészítsek valami egyszerű, de kedves projektet. Így esett a választásom a Sylvester nevű macskára, akit a garnstudio oldalán találtam, és ha rákapcsoltok a kiemelt linkre, akkor meg is találjátok hozzá az angol mintát. :) Továbbra is áll, hogy ha valaki szeretné az én Arthur-om leírását, akkor írjon nyugodtan, és minél hamarabb megpróbálom azt továbbítani.

 
Aki kicsit szemfüles, az láthatta a tegnapi bejegyzésem, hogy egy kis újdonságot szeretnék vinni a facebook oldalra, ami azt jelentené, hogy időszakonként csinálok tematikus napokat. Ehhez is várom az ötleteket tőletek, hiszen az oldal csak azért működik, mert velem vagytok. :)

Remélem nektek is éppen úgy tetszik Arthút, mint nekem. Ő egyébként Red Heart Baby fonalból készült, még egy fél gombolyag sem ment el rá, pedig csaknem 20 cm magasra sikerült meghorgolni. 3-as tűt használtam hozzá. A masni leírását, ami  a nyakában van, azt pedig itt megtaláljátok.

Sok sikert! Várom a képeiteket, és az ötleteiteket. :)

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés