Horgolt Agnes

3:58

Régi tervem volt, hogy a minyonok mellé készítek végre egy Agnes-t is. Egy kedves ismerősöm kérésére végre el is készítettem. Tegnap került le a tűről, kicsit vacakoltam ugyan vele...


Vatelinnel tömtem ki, 2,5-es tűvel készítettem. (Azt hiszem legalábbis. Még az első tűm volt az említett, azóta pedig lekopott róla a szám. :D) A fonalakat innen-onnan szereztem be. (Müller, turi, fonalbolt)
Kb 25 cm magas lett, így igen mutatós lett nagyságilag is. Nagyon örülök, hogy elkészíthettem, és ezúton és köszönöm a mintát a littleyarnfriend gondos-kezű írójának. :)
A mintát megtaláljátok itt: MINTA

Ezen az oldalon egyébként számos szuper, és cuki mintát találhattok, szóval csak ajánlani tudom. Személyes kedvenceim egyike. :)

Hamarosan pedig jön a MINYONOK című mozi, szóval addig is horgoljatok szorgosan. :)


You Might Also Like

0 megjegyzés