Nagyi mintás babatakaró horgolva - tavaszi színek

5:40

Az utóbbi időben mindenütt csak gyerekeket látok, kismamákat, babakocsikat. A személyes ismertségemben sincs ez másként, és számomra egy igen kedves embernek fog születni kislánya néhány héten belül. Neki készítettem most egy nagyi mintás takarót. Hosszasan keresgéltem, tényleg szerettem volna tökéleteset horgolni nekik, végül egy margaréta mintát horgoltam, majd köré szépen a nagyi minta hagyományos mintáját. Igyekeztem, hogy minél színesebb legyen, főleg a lányos színekre fókuszáltam.
Minden sor más-más színből készült, éppen azért, mert a gyerekeknek fontos, hogy stimuláló legyen minden, ami a környezetükben van. A takaróról már csak a kislány neve hiányzik, később azt is megmutatom, de már nagyon szerettem volna képeket hozni nektek róla. Így fogadjátok szeretettel, remélem a tulajdonosa örömmel fogja gyűrögetni, és nyálazni. :) <3



Szép napot!

Viki


You Might Also Like

0 megjegyzés