Mike, a Szörny Rt-.ből

11:24

Bevallom, már elmúltam 20 éves, még mindig imádom a meséket. Azt hiszem a gyermeki lelkem sosem fog megszűnni. Éppen ezért vannak megunhatatlan animációk, amiket újra és újra szeretek időközönként visszanézni.
Ilyen mese a Szörny Rt. Boo-val és a szörnyekkel.
Ezúttal Mike készítését mutatom be nektek. :)


Test:
Zöld fonal.
1.sor.: varázshurokba horgoltam 6 félpálcát, majd körré kapcsoltam.
2.sor.: mindenhová 2-2 félpálca. (12)
3.sor.: egy szembe horgoltam 2 félpálcát, a következőbe pedig egyet. Ezt végig így folytattam, míg 18 pálcát nem kaptam. (18)
4.sor.: egy szeme 2 félpálca, majd a következő 2-be egyet-egyet. (24)
5.sor.: egy szembe 2 félpálca, majd a következő három szembe egy-egy kerül. (30)
6-7.sor.: mindenhová 1-1 félpálca kerül. (30)
8.sor.: Innentől kezdődik a fogyasztás. Tehát 3 szembe jön 1-1 félpálca, majd fogyasztás. (24)
9.sor.: 3 szembe jön 1-1 félpálca, majd fogyasztás. (18)
10.sor.: 2 szembe jön 1-1 félpálca, majd fogyasztás. (12)
11.sor.: 1 szembe 1 félpálca, majd fogyasztás. (6)
12.sor.: fogyasztás. Elvágtam a fonalat.

Szem:
Ahogy azt látjátok, két részből van.
A fehér részt varázshurokból készítettem. Hat félpálcát horgoltam bele, majd összehúztam körré. Mindenhová jön ezután 2-2 félpálca. Végül egy szembe kerül 2 félpálca, és a következőbe pedig 1 félpálca.
A fekete, vagyis a pupilla részt varázshurokból készítettem. 6 rp-t horgoltam bele, majd körré kapcsoltam.

Szarvak: csak 1-1 pikó és készen is van :) (sárga vagy barna színű fonal)

Karok: 5 rp, majd visszakapcsoltam az első szembe.

Lábak: Varázshurokba készítettem 6 félpálcát, de nem kapcsoltam körré, hanem megfordítottam és horgoltam 1 félpálcát, majd a következő szembe 2 félpálcát.

Ha már meg van így minden, akkor nincs is más teendő, mint felvarrni, és összerakni
Mike-ot. :)

Ha pedig van egy kis időtök, akkor nézzétek meg a Szörny Egyetemet !

Szép napot nektek, és ne aggódjatok, nemsokára már péntek van! ;)


Viki

You Might Also Like

2 megjegyzés

Kövess Facebook-on