Horgolt méhecske- Zümi

10:53

Egy nagyon kedves horgolt méhecske mintát találtam. kis küszködés, visszabontás után viszont sikerült. :) Kicsit módosítottam az eredeti leíráson, amit angolul Itt! találhattok meg.

A méhecskét sárga fonallal kezdjük.
1.lépés: varázshurokba készítünk 2 lsz-et, és 6 rp-t. (6rp)
2.lépés: 1 lsz, mindenhová horgolunk 2-2 rp-t. (12 rp)
3.lépés: 1 lsz, 1 rp kerüljön minden pálca tetejébe. (12 rp)
4.lépés: 1 lsz, *2 rp, 1 rp* végig, így lesz a sor végén 18 rp-nk. (18 rp)
5.lépés: 1 lsz, *2 rp, 1 rp a következő 2 szembe* végig a soron. (24 rp)
6.lépés: 1 lsz, 1 rp mindenhová (24 rp)
7.lépés: 1 lsz, *2 rp, 1 rp 3 szembe* végig a soron (30 rp)
8.lépés: 1 lsz, 1 rp mindenhová (30 rp)

Varrjuk fel a szemeket!

Váltsunk feketére!

9.lépés: 1 lsz majd 1 rp mindenhová (30 rp)
10-12.lépés: 1 lsz magasítás után mindenhová horgolunk 1 rp-t. (30 rp)

Váltsunk vissza sárgára!

13.lépés: 1 lsz, majd mindenhová 1 rp. (30 rp)
14.lépés: 1lsz, 1 rp-fogyasztás, majd 1 rp. (24 rp)
15.lépés: 1 lsz, 1 rp-fogyasztás, majd 1 rp két szembe. (24 rp)

 Váltsunk feketére ismét, hogy a második, egyben utolsó csík is meglegyen.

16.lépés: 1 lsz, 1 rp mindenhová (itt volt a módosításom, mert az eredetiben már itt is fogyaszt, de szerintem így szebb lesz a végén)
17.lépés: 1 lsz, 1 rp-fogyasztás, majd 1 rp a következő szembe. (18 rp)
Itt érdemes vattával kitömni!

Váltsunk ismét sárgára!

18.lépés: rp-fogyasztás végig, így 6 rp marad a végén. (6 rp)
19.lépés: vagy horgoljuk addig rp-fogyasztással, míg el nem fogy, vagy csak öltsük össze a kis hézagot.

Készen is van a teste a méhecskénknek.

Szárnyak:

Itt nem a leírás szerint haladtam, mert valamiért nem tudtam belőle kijönni.

Egyszerűen készítettem 2 lsz-et, majd az elsőbe horgoltam 6 rp-t. Megfordítottam a mintát, majd minden szembe 2-2 rp-t készítettem. (12 rp)

Elkötöttem és készen is van az egyik szárnyacska. Horgolunk még egyet, az utolsó dolog pedig csak annyi, hogy varrjuk fel a szárnyakat a testre.

Imádnivaló, az egyszer biztos!


Sok sikert! :)

Viki

You Might Also Like

0 megjegyzés

Kövess Facebook-on